8 Eylül 2012 Cumartesi

Kolay bluz

Merhaba kızlar...Bu postumdada kalıpsız ve yapımı çok kolay bi bluz paylaşıcam.Yapımı çok ama çok basit, ama bana dikim aşamalarının fotosu yok diye kızmayın çünkü buda önceden diktiğim bir bluz.


Gördüğünüz gibi bluzun neredeyse hiç bir özelliği yok önündeki yıldız haricinde.Üstüme iyi geldiğine inandığım penye bir badimi kumaşımın üzerine yerleştirip dikiş paylarını vererek kestim.Ama dikiş paylarını 0.5 cm kadar daha fazla verdim.Çünkü baz kalıp olarak kullandığım badi penye olduğu için esneme payı vardı.Kullandığım yeşil kumaşımın esneme payı neredeyse sıfır olduğu için dar gelme riskini göz önünde bulundurdum.Fotoda yakası yamuk çıkmış ama aslında bir sorun yok benim fotoğraf konusundaki beceriksizliğimden kaynaklanmış sanırım dikkat etmeden çekmişim.


Arkasındada hiçbir ayrıntı yok.Ama burda itiraf edeyim gözle görülecek bir yamukluk var :) Sağ alt etek ucuna fazla girmişim.Varsın olsun napalım canımız sağolsun :P demiyoruz tabiki birdaha böle bir hata yapmamak için daha dikkatli olucağımızı söylüyoruz :)


Son olarakta önündeki yıldızı göstermek istedim size.Şu ütüyle yapışanlardan değil bunlar.İlk önce internetten hoşuma giden bir yıldız beğendim daha sonra tam elran yaparak dayadım A4 kağıdı ekrana :) Çizilmiş tarafı alt tarafa gelecek şekilde kumaşa yatırdım kağıdı ve tersinden tekrar üstünden geçtim yıldızın.En sonda bu metal düğmeleri tek tek işledim.İtiraf edeyim bluz 10 dakika bile sürmedi ama bu düğmeler beni oyaladı açıkçası :)

12 yorum:

  1. Güle güle kullanın, gayet güzel olmuş.Ufak tefek yamukluklar giyilince belli olmaz.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim NOWACRAFT beğenmene sevindim :) ewet dediğin gibi bazı hatalar üzerine giyildiğinde görünmez oluyorlar Allah'tan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sade ve güzel olmuş. Güle güle kullan:):):)



    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim gamzecim sağol :)

    YanıtlaSil
  5. sade ve hoş güle güle kullan canım :)

    http://www.cati-kati.net/

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Duygu'cum sağol :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin bir bluz olmuş:) Yıldız çok şeker:)

    www.colorante-bea.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Teşeküür ederim beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Sade ve çok hoş olmuş canım, renkli kotların üzerine falan çok güzel olur. :] Bana da beklerim . :]

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldin Burcu'cum :) ben zaten uzun zamandır sendeyim :) yorumun içinde çok teşekkür derim beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  11. Taşlı işlemeli şeyleri seviyorum güle güle giy....

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim gooogoook :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...