5 Eylül 2012 Çarşamba

Şallar Foraaaa :)

Merhaba Kızlar.İnternette hobilerime ilişkin şeyler araştırırken bir videoyla karşılaştım.Daha önce kolay yelek modellerini görmüştüm internette, denediğimde olmuştu ama şaldan olan versiyonu nasıll hoşuma gitti nasıllll beğendim anlatamam :) Belki içinizde daha önce bu videoyla karşılaşmış olanınız vardır.


Tabi bende boş durmadım.Çokta beğendiğim için hemen denemek istedim.Ben şal kullanmayı tercih etmem.Ama en az bi 10 tane falan şalım vardır, kimisi hediye, kimisi bi arkadaşta çok beğenip yürüttüklerim falan :) Denediklerimide resimledim tabiki sizler için.























Pembe şalımı eşimin teyzesinin torunun sünnet düğününde dağıtmışlardı.Pembeyi mat olarak severim ama bu biraz parlak olduğu için hiç kullanmamıştım.Artık çekmecenin en önlerinde yer alıcak :)





















Bu kahverengi şalımı nerden bulduğumu hiç hatırlamıyorum bile :) Neyse iyiki bulmuşum, bunuda hiç kullanmadım.Sırt kısmı hoşuma gitti bundan sonra buda kullanılacaklar listesinde :)


































Son olarakta asker yeşili şalımla denedim yeleğimi.Bu şalın kumaşı çok kalın kışlık bir şal.O yüzden düğüm yeri biraz kaba durmuş.Neyse benden şimdilik bu kadar umarım sizlerinde hoşunuza gider :)

12 yorum:

  1. Çok pratik bir uygulamaymış, süper fikir;)

    YanıtlaSil
  2. Ewet bencede gooogoook :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuşlar :) Yakışmışta laf aramızda :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Pınarcım.hem yorumun hem iltifatın için :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Bircan'cımmmm :)

    YanıtlaSil
  6. ama çok yaratıc :) şuan yaptım gerçekten güzel oldu :):) teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. :) beğenmene sevindim Kübracım bencede denemeyen kalmasın :)

    YanıtlaSil
  8. ben yeşili çok beğendiiimm kesinlikle deneyeceğim post için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  9. Rica ederimDuygu'cum nedemek bende yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok şık ama ben kahve tonlarında olanı çok beğendim sizede çok yakışmış.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Beğenmene sevindim Mehtap hnm.Bende kahve rengi şalımı bu görünümüyle çok sevdim.görüşmek üzre :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...